Zaproszenie do złożenia ofert na dostarczenie łącza szerokopasmowego dostępu do sieci Internet

Zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł netto w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Szczecinie” WITD w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na dostarczenie łącza szerokopasmowego dostępu do sieci Internet (światłowód) o minimalnej przepustowości 1 Gb/s do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie (Zamawiający) (adres: Lubieszyn 10J).
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie łącza szerokopasmowego dostępu do sieci Internet (światłowód) o minimalnej przepustowości 1 Gb/s. Poniżej zostały przedstawione wymagania techniczne wymaganego rozwiązania przez Zamawiającego:
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Gwarancja stałego szerokopasmowego dostępu do sieci Internet (światłowód) w okresie 24 miesięcy i w czasie 24 godzin na dobę przez 7 dni w tygodniu.
2. Uruchomienie łącza szerokopasmowego dostępu do sieci Internet o przepustowości 1 Gb/s w serwerowni budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie pod adresem: Lubieszyn 10 J
3. Gwarancja jakości SLA (Service Level Agreement)
4. Gwarantowane parametry usługi naprawczej dla łącza w zakresie gwarancji rocznej dostępności usług na poziomie minimum 99,7% / rok (zwanej powszechnie RDA).
5. Gwarantowane parametry usługi naprawczej dla łącza w zakresie możliwości zgłoszenia awarii 24 godz. / dobę przez 7 dni w tygodniu.
6. Gwarantowane parametry usługi naprawczej dla łącza w zakresie usuwania awarii w ciągu maksimum 16 godz. od momentu zgłoszenia lub wykrycia awarii (zwane powszechnie CUA).
7. Gwarantowane pasmo w lokalizacji Zamawiającego.
8. Łącze symetryczne.
9. Łącze w trybie pełnego dupleksu.
10. Łącze bez limitów transferu danych.
11. Dostępna liczba zewnętrznych adresów IP dla łącza – pełna klasa C (256 adresów IP).
12. Oferent jest zobowiązany do załatwienia wszelkich formalności w celu otrzymania dla WITD nr IP, o których jest mowa w punkcie 11.
13. Przydzielone dla WITD nr IP nie mogą znajdować się na czarnych listach antyspamowych, takich jak np. RBL, pod rygorem niepodpisania protokołu odbioru uruchomienia usługi.
14. Możliwość wydelegowania rev DNS dla przydzielonych adresów IP.
15. Możliwość obsługi domen Zamawiającego na serwerach DNS Wykonawcy.
16. Typ łącza transmisji danych: światłowód doprowadzony do serwerowni budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie pod adresem: Lubieszyn 10 J.
17. Punkt zakończenia łącza poprzez interfejs RJ – 45 (standard Gigabit Ethernet).
18. Dostęp do statystyk obrazujących parametry łącza:
- ilość przesyłanych pakietów na sekundę w obie strony,
- średnie wielkości transmitowanych danych (wysycenie łącza),
- statystyka awaryjności.
19.Operator zapewni, za pomocą drugiego łącza, bezpośrednią transmisję danych pomiędzy Wojewódzkim Inspektoratem Transportu Drogowego w Szczecinie a Zachodniopomorskim Urzędem Wojewódzkim. Połączenie zostanie zrealizowane w oparciu o parę ciemnych włókien światłowodowych (2J), co umożliwi niezależną i bezpieczną komunikację pomiędzy wskazanymi lokalizacjami.
II. Termin realizacji oraz zawarcie umowy:
1. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego zamówione łącze (zapewni Zamawiającemu możliwość konfiguracji i zestawienia połączenia VPN celem zapewnienia nieprzerwanego dostępu do Internetu) do 15.12.2025 r. Usługa dostępu do Internetu będzie natomiast świadczona w sposób ciągły od 10.01.2026 r. do 09.01.2028 r.
2. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa w formie pisemnej. Wzór umowy stanowi załącznik nr. 4 do zaproszenia.
3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą umowę zostanie odrębnie powiadomiony.
III. Kryteria oceny ofert
1. Kryteria wyboru ofert:
cena – 100 %
IV. Termin i sposób składania ofert:
1. Oferty należy złożyć w formie pisemnej na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie, Lubieszyn 10J, 72-002 Dołuje albo w formie e-mail: biuro@witd.szczecin.pl do dnia 29.10.2025 r. do godz. 11:00 z dopiskiem w temacie: ,,Oferta na dostarczenie łącza szerokopasmowego dostępu do sieci Internet (światłowód). W przypadku wysłania oferty pocztą decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania. Dla wszystkich ofert złożonych, zarówno pisemnie jak i na adres e-mail, liczy się data i godzina ich wpływu do Zamawiającego.
2. W przypadku złożenia ofert na adres elektroniczny należy własnoręcznie podpisać ofertę, zeskanować i wysłać dokument oferty w postaci pliku pdf. Istnieje również możliwość wysłania oferty E-PUAP lub podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest pan Piotr Ożarowski - tel. 691386017 (możliwość kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinie 8.00-15.00)
4. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia.
V. Termin i sposób zapłaty wynagrodzenia:
1. Ustala się miesięczne okresy rozliczeniowe z zastrzeżeniem, że pierwszy okres rozliczeniowy rozpoczyna się 10 stycznia 2026 r. i kończy 31 stycznia 2026 r.
2. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie w z dołu za poszczególne okresy rozliczeniowe w skazane w pkt 1, w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany na fakturze.
VI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany niniejszego Zaproszenia w tym także w zakresie przedmiotu zamówienia W takiej sytuacji o zmianie zostaną poinformowani potencjalni Wykonawcy, a Zamawiający może przedłużyć, o ile będzie to uzasadnione, termin składania ofert i wskaże sposób postępowania z dotychczas złożonymi ofertami.
2. negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która odbiegać będzie od założeń budżetowych Zamawiającego,
3. negocjacji w sytuacji, gdy złożonych zostanie kilka ofert z tą samą ceną,
4. ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe, w przypadku, gdy kwoty w przedstawionych ofertach w odpowiedzi na zaproszenie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie na w/w zadanie Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z każdym oferentem, odstąpienia bądź unieważnienia postępowania bez negocjacji z oferentami,
5. zamknięcia postępowania bez wyboru żadnego Wykonawcy, w szczególności gdy żadna z ofert nie spełni warunków Zamawiającego, w tym założeń budżetowych, a także bez podania przyczyny,
6. po wyborze Wykonawcy, podjęcia rozmów w celu odpowiedniego uszczegółowienia warunków i sposobu realizacji zamówienia.
VII. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Państwa danych osobowych jest Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Lubieszynie 10 J, 72-002 Dołuje.
2. Inspektor Ochrony Danych (IOD) Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Pan Przemysław Kilian, e-mail: rodo@witd.szczecin.pl.
3. Źródło pochodzenia danych (w przypadku art. 14 RODO) Jeśli nie przekazali nam Państwo danych osobiście, Państwa dane mogliśmy otrzymać od podmiotu, który jest stroną umowy z nami (np. Państwa pracodawcy) lub z publicznie dostępnych źródeł, takich jak rejestry CEIDG czy KRS.
4. Cele i podstawy prawne przetwarzania Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
- Przeprowadzenia postępowania zakupowego, wyboru oferty oraz zawarcia i wykonania umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
- Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, np. z przepisów podatkowych i rachunkowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Odbiorcy danych Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane na nasze zlecenie (procesorom), z którymi zawarliśmy stosowne umowy powierzenia (np. dostawcy usług IT, operatorzy pocztowi, banki) oraz organom upoważnionym na mocy przepisów prawa (np. Urząd Skarbowy).
6. Okres przechowywania danych Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu przez czas niezbędny do wypełnienia obowiązków prawnych (np. 5 lat dla dokumentacji podatkowej) oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnoprawnych. Następnie dane będą przetwarzane w celach archiwalnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
7. Prawa osób, których dane dotyczą Przysługuje Państwu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) danych;
- usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania;
- przenoszenia danych (dla danych przetwarzanych na podstawie umowy);
- wniesienia sprzeciwu (dla danych przetwarzanych w oparciu o nasz uzasadniony interes);
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy. Konsekwencją ich niepodania jest brak możliwości rozpatrzenia oferty.
9. Informacje dodatkowe Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Państwa danych do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Zaproszenie do złożenia ofert na Internet.pdf (300kB) pdf

Formularz oferty cenowej.doc (72kB) word

Wzór umowy.pdf (246kB) pdf

Klauzula informacyjna 2025..docx (15kB) word

metryczka


Wytworzył: administrator (23 października 2025)
Opublikował: Administrator (23 października 2025, 13:39:03)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3