Zaproszenie do złożenia ofert na świadczenie usług sprzedaży paliw płynnych w ilościach szacunkowych 6.000,00 litrów PB 95 i szacunkowych 18.000,00 litrów ON

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
Zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł netto w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Szczecinie” WITD w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na:
Świadczenie usług sprzedaży paliw płynnych w ilościach szacunkowych 6.000,00 litrów PB 95 i szacunkowych 18.000,00 litrów ON, w tym Adblue, akcesoriów samochodowych oraz innych usług (w tym sprzedaż płynów eksploatacyjnych w szczególności oleje smarowe i płyny chłodnicze w ilości ok. 8 litrów) w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. dla środków transportu i agregatów Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie przy użyciu kart do bezgotówkowych transakcji – Kart Paliwowych.
I. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług sprzedaży paliw płynnych w ilościach szacunkowych 6.000,00 litrów PB 95 i szacunkowych 18.000,00 litrów ON, w tym Adblue, akcesoriów samochodowych oraz innych usług (w tym sprzedaż płynów eksploatacyjnych w szczególności oleje smarowe i płyny chłodnicze w ilości ok. 8 litrów) w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. dla środków transportu i agregatów Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie przy użyciu kart do bezgotówkowych transakcji – Kart Paliwowych.
Wskazane powyżej ilości paliw należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy (tj. zakupu mniejszej ilości paliw i akcesoriów bez prawa odszkodowania dla Wykonawcy), jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od wskazanych albo zwiększenia ilości paliwa pod warunkiem, że łączna cena za paliwo i usługi realizowane w ramach umowy będzie niższa niż 130 000 zł netto.
II. Opis wymagań Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup przez Zamawiającego paliw płynnych (tankowanie na stacjach paliw Wykonawcy) do środków transportu (pojazdów samochodowych) Zamawiającego oraz agregatów Zamawiającego.
Oferowane paliwa muszą odpowiadać w szczególności normom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018 ze zm.).
2.Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw zlokalizowaną w Lubieszynie oraz Szczecinie, Koszalinie oraz w Wałczu. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna stacja paliw w każdym z wyżej wskazanych miast była czynna codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobę.
3.Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, tankowanie samochodów Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie z bezgotówkową płatnością za pomocą elektronicznych kart paliwowych wystawionych dla każdego pojazdu osobno oraz do sprzętu
silnikowego, pojemników i innych pojazdów z płatnością za pomocą elektronicznych kart paliwowych wystawionych na Wojewódzki Inspektorat Transport Drogowego w Szczecinie. Specyfika samochodów Zamawiającego z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych będzie udostępniona przed podpisaniem umowy.
4. Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana po cenie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego rabatu wyrażonego w %, naliczanego od ceny brutto. W/w rabat będzie stały i niezmienny w czasie całego trwania umowy.
5. Wykonawca będzie prowadził ewidencje zakupionego paliwa dla każdego pojazdu Zamawiającego – w systemie elektronicznym. Wykonawca zapewni Zamawiającemu bieżący monitoring transakcji na swoich stronach internetowych.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu na swój koszt kart paliwowych w liczbie 20 szt. na numery rejestracyjne pojazdów wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do wydania kart paliwowych na każdy kolejny agregat i samochód Zamawiającego zgłoszony Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Dokonanie pierwszej transakcji przy użyciu karty rozpocznie działanie całego systemu tankowania bezgotówkowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiającego, numer rejestracyjny samochodu, a także gdy karta ulegnie zniszczeniu.
7. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, Wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy Wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Za kartę nową (na nowy pojazd) lub zniszczoną/zablokowaną z winy Zamawiającego, Zamawiający zapłaci opłatę zgodną z cennikiem opłat i stawek Wykonawcy, a Wykonawca ma obowiązek wydać ją Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania.
8.Wykonawca obowiązany jest każdorazowo podczas realizacji częściowego zamówienia (tankowania paliw, zakupu płynów, olejów eksploatacyjnych ) wręczyć kierującemu środkiem transportu dowód wydania, zawierający co najmniej następujące dane :
a. adres stacji paliw
b. nr karty, na którą dokonywana była transakcja zakupu paliwa, płynów, olejów eksploatacyjnych,
c. nr rejestracyjny pojazdu,
d. kwota do zapłaty,
e. ilości i rodzaju dostarczonego paliwa, płynów, olejów eksploatacyjnych,
f. wartość wydanego towaru lub usługi,
g. data i godzina transakcji.
h. stan licznika pojazdu w momencie zakupu.
Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy, tj. od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu bez konieczności składania oświadczeń woli przed upływem tego terminu jeżeli łączna wysokość wynagrodzenia za paliwo i usługi dodatkowe będzie równa 130 000 zł netto.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość nieograniczonego dostępu do zarządzania wydanymi kartami.
III. Termin realizacji zamówienia:
Termin: 01.01.2026 r. – 31.12.2026 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu bez konieczności składania oświadczeń woli przed upływem tego terminu jeżeli łączna wysokość wynagrodzenia za paliwo i usługi dodatkowe będzie równa 130 000 zł netto.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia.
Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw zlokalizowaną w Lubieszynie Szczecinie, Koszalinie oraz Wałczu. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna stacja paliw w każdym z wyżej wskazanych miast była czynna codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobę.
Wykonawca składając odpowiedź na zaproszenie do złożenia ofert na zakup paliwa płynnego, zobowiązany jest wskazać adres co najmniej jednej stacji paliw w każdym z wyżej wskazanych miast, która świadczy swoje usługi całodobowo.
V. Kryteria oceny ofert
1. Kryteria wyboru ofert:
a. upust od ceny rynkowej – 100 %
VI. Termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie, Lubieszyn 10J, 72-002 Dołuje albo w formie e-mail: biuro@witd.szczecin.pl do dnia 19.11.2025 r. do godz. 14:00 z dopiskiem w temacie: ,,oferta na zakup i dostawę zestawów AED”. W przypadku wysłania oferty pocztą decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania. Dla wszystkich ofert złożonych, zarówno pisemnie jak i na adres e-mail liczy się data i godzina ich wpływu do Zamawiającego.
2. W przypadku złożenia oferty na adres e-mail należy własnoręcznie podpisać ofertę, zeskanować i wysłać dokument oferty w postaci pliku pdf. Istnieje również możliwość wysłania oferty E-PUAP lub podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Oferty złożone po terminie lub niespełniające warunków wskazanych wyżej w pkt 1 i 2 nie będą brane pod uwagę.
VII. Termin i sposób zapłaty wynagrodzenia:
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatne z dołu za poprzedni miesiąc (ewentualnie co dwa tygodnie, za dwa poprzednie tygodnie realizacji umowy), w terminie wskazanym w fakturze doręczonej Zamawiającemu. Termin zapłaty nie będzie krótszy
niż 14 dni od dnia wystawienia faktury. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany niniejszego Zaproszenia. W takiej sytuacji o zmianie zostaną poinformowani potencjalni Wykonawcy, a Zamawiający może przedłużyć, o ile będzie to uzasadnione, termin składania ofert i wskaże sposób postępowania z dotychczas złożonymi ofertami.
2. negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która odbiegać będzie od założeń budżetowych Zamawiającego,
3. negocjacji w sytuacji, gdy złożonych zostanie kilka ofert z tą samą ceną,
4. ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe, w przypadku, gdy kwoty w przedstawionych ofertach będą wyższe od zaplanowanych w budżecie Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z każdym oferentem, odstąpienia bądź unieważnienia postępowania bez negocjacji z oferentami,
5. zamknięcia postępowania bez wyboru żadnego Wykonawcy, w szczególności gdy żadna z ofert nie spełni warunków Zamawiającego, w tym założeń budżetowych, a także bez podania przyczyny,
6. po wyborze Wykonawcy, podjęcia rozmów w celu odpowiedniego uszczegółowienia warunków i sposobu realizacji zamówienia.
IX. Zawarcie umowy
1. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w formie pisemnej. Umowa będzie obowiązywać do 31.12.2026 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu bez konieczności składania oświadczeń woli przed upływem tego terminu jeżeli łączna wysokość wynagrodzenia za paliwo i usługi dodatkowe będzie równa 130 000 zł netto.
2. O terminie zawarcia umowy Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie odrębnie powiadomiony.
3. Projekt umowy będzie uzgodniony po wyborze Wykonawcy.
X. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Państwa danych osobowych jest Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Lubieszynie 10 J, 72-002 Dołuje.
2. Inspektor Ochrony Danych (IOD) Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Pan Przemysław Kilian, e-mail: rodo@witd.szczecin.pl.
3. Źródło pochodzenia danych (w przypadku art. 14 RODO) Jeśli nie przekazali nam Państwo danych osobiście, Państwa dane mogliśmy otrzymać od podmiotu, który jest stroną umowy z nami (np. Państwa pracodawcy) lub z publicznie dostępnych źródeł, takich jak rejestry CEIDG czy KRS.
4. Cele i podstawy prawne przetwarzania Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
• Przeprowadzenia postępowania zakupowego, wyboru oferty oraz zawarcia i wykonania umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
• Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, np. z przepisów podatkowych i rachunkowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
• Ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Odbiorcy danych Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane na nasze zlecenie (procesorom), z którymi zawarliśmy stosowne umowy powierzenia (np. dostawcy usług IT, operatorzy pocztowi, banki) oraz organom upoważnionym na mocy przepisów prawa (np. Urząd Skarbowy).
6. Okres przechowywania danych Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu przez czas niezbędny do wypełnienia obowiązków prawnych (np. 5 lat dla dokumentacji podatkowej) oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnoprawnych. Następnie dane będą przetwarzane w celach archiwalnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
7. Prawa osób, których dane dotyczą Przysługuje Państwu prawo do:
• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• sprostowania (poprawiania) danych;
• usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania;
• przenoszenia danych (dla danych przetwarzanych na podstawie umowy);
• wniesienia sprzeciwu (dla danych przetwarzanych w oparciu o nasz uzasadniony interes);
• wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy. Konsekwencją ich niepodania jest brak możliwości rozpatrzenia oferty.
9. Informacje dodatkowe Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Państwa danych do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Zaproszenie do złoźenia oferty nr WITD.WAT.2600.139.25.pdf (269kB) pdf

metryczka


Wytworzył: administrator (7 listopada 2025)
Opublikował: Administrator (7 listopada 2025, 11:06:12)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 4